GLUTA- CELL 4 DALAM 1

Rumusan L-glutathione, Apple Stem Cell,

Collagen & Vitamin C

-------------------------------

SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

Glitter Words

Monday 28 November 2011

Testimoni 4

TESTI 4

SEBELUM
SELEPAS
Aemyzarina binti Badrin (32 Tahun)  -Saya berusia 32 tahun, mempunyai 2 orang cahaya mata. Di sini saya ingin berkongsi satu produk yang bagi saya sangat luar biasa. Alhamdulilah selepas 10 hari (10 peket) penggunaan produk Gluta-Cell banyak perubahan ketara yang saya alami.
          Saya mempunyai masalah tone kulit wajah  tidak sekata dan kulit kering. Setelah mencuba Gluta-cell selama 10 hari , saya rasa akan perubahan pada tone kulit wajah saya. Tone kulit saya menjadi sekata dan cerah, parut jerawat yang selama ini menjadi masalah pada wajah saya kini tidak menjadi masalah lagi. Masalah kulit kering diisebabkan terlalu terdedah pada cuaca yang tidak menentu, saya risau sehingga menyebabkan saya menggunakan pelbagai produk untuk mengatasi masalah kulit yang kering tetapi sejak 10 hari pengambilan produk Gluta-Cell masalah kulit kering tidak timbul lagi.
          Yang membuatkan saya lebih mempercayainya suami dan rakan-rakan sepejabat juga turut perasan dengan perubahan pada tone kulit wajah saya yang semakin sekata dan cerah. Malahan suami saya selalu memuji bertapa lembut dan halusnya kulit saya.
          Impian saya sebagai seorang wanita yang sememangnya mementingkan kesempurnaan dalam kehidupan dan membuatkan saya merasa lebih dihargai dan disayangi oleh suami
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment