GLUTA- CELL 4 DALAM 1

Rumusan L-glutathione, Apple Stem Cell,

Collagen & Vitamin C

-------------------------------

SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

Glitter Words

Friday 11 November 2011

CERAH BERSERI - TAMPAN BERGAYA

     GLUTA-CELL FORMULASI  TERKINI
UNTUK LELAKI & WANITA

ANYYS BEAUTY & SPA mengorak selangkah lagi memperkenalkan produk terbaru dipasaran yang diformulasikan dengan  bahan- bahan aktif semulajadi yang mampu menyelesaikan masalah kecantikan dan kesihatan anda.

Dengan keadaan persekitaran yang tercemar, kita sering terdedah dengan unsur-unsur kurang sihat yang boleh menyebabkan kulit kita kering, terlalu berminyak, jerawat, jeragat dan  tua sebelum waktunya. Selangkah kita keluar mengharungi cuaca yang panas terik, kita terdedah dengan sinaran pancaran UV yang boleh merosakkan kulit muka kita.

Bermacam produk  telah kita cuba tapi kurang berjaya. Ribuan ringgit telah habis untuk membeli berbagai jenis ubat untuk  merawat masalah kulit kita. Tapi sekarang anda tidak perlu gusar, kerana ANYYS BEAUTY & SPA telah mengeluarkan satu produk minuman kesihatan jenama Gluta-Cell 4 in 1 yang menggabungkan 4 bahan aktif utama iaitu collagen, apple stem cell, L-glutathione & vitamin C.

Rumusan 4 bahan aktif ini mampu mengurangkan proses penuaan pada kulit, menghilangkan kedutan pada kulit, mencerah dan menyerikan kulit, melembap, menggebukan dan menganjal serta menghaluskan kulit, Selain itu juga dapat mengecilkan pori-pori yang terbuka, memudarkan jeragat, mengeringkan jerawat dan menghilangkan parut jerawat, mengurangkan rambut gugur dan merawat rekahan di tumit serta kuku, membekalkan stamina, dan yang paling penting anda nampak awet muda bertenaga selalu.

Gluta-Cell 4 in1, produk yang berperisa Redcurrant ini mengandungi 15 sachet x 10 gm sekotak dan dijual pada harga RM 98. Mudah disediakan dengan hanya membancuh bersama air sejuk.   Pengambilan 1 sachet pada waktu pagi sebelum sarapan secara konsisten mampu mengubah penampilan anda dari hari ke hari.
Bahan aktif L-glutathione sejenis protein kecil yang terdiri dari 3 asid amino yang disebut sistein, asam glutamat dan glisin. Biasanya dihasilkan oleh tubuh sebagai tindakbalas terhadap persekitaran seperti pencemaran udara atau air, bahan kimia dan racun perosak dalam makanan yang kita makan yang menyebabkan kerosakan pada sel-sel dan sistem badan. Apabila semakin banyak terkena pencemaran, semakin cepat tubuh akan menggunakan bekalan glutathione.

Tanpa perlindungan glutathione, sel-sel akan mati pada kadar yang lebih cepat, membuatkan kita nampak tua daripada usia sebenar dan mendedahkan kepada risiko penyakit yang disebabkan toksin termasuk kanser.  L-glutathione juga sering disebut sebagai MASTER  ANTIOXIDANT di dalam tubuh . Ia melindungi badan dari serangan penyakit serta melawan radikal bebas, juga sebagai anti-penuaan dan untuk pencerahan kulit . Untuk kaum lelaki, L-glutathione mampu menambahkan bilangan sperma anda.

Bahan aktif seterusnya ialah Sel Stem Epal (Apple Stem Cell) yang berkesan menjadikan seseorang individu kembali merasai nikmat keremajaan (awet muda) dan mengalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit selain membentuk pigmen kulit.

Kita sedia maklum tentang kebaikan Collagen. Semakin berumur kadar kolagen dalam badan makin menurun . Gluta-Cell 4 in 1 mengandungi 3000mg fish collagen  yang  dapat mengembalikan keanjalan kulit kita. Kolagen berfungsi melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkannya dengan tulang. Kajian klinikal menunjukan kesan dari penggunaan kolagen mengurangkan kedutan, memastikan keanjalan kulit serta memberi kesegaran kepada kulit

Manakala Ascorbic Acid atau lebih dikenali dengan VItamin C membantu tubuh menghasilkan kolagen semulajadi – struktur protein yang diperlukan untuk memelihara kesihatan gigi, gusi, tulang rawan, pelapis sendi, kulit dan pembuluh darah. Selain itu ia juga merupakan anti oksida yang baik untuk mengelakkan kerosakan sel badan akibat dari serangan radikal bebas.

Gabungan keempat-empat bahan aktif semulajadi ini membuatkan Gluta-Cell 4 in 1 produk inovasi unik yang harus dimiliki oleh setiap individu yang mementingkan kecantikan dalaman dan luaran. Dengan hanya 1 sachet sehari sudah cukup untuk anda nampak “CERAH BERSERI - TAMPAN BERGAYA”.
Berikut adalah maklumbalas dari pengguna-pengguna produk ini:
  1. Pn Mala [lewat 40 an] – N.Sembilan 019-3848577, saya ada masalah kulit muka berminyak, sering keluar jerawat sampai suami kata muka saya prone-face. Sedih juga bila suami kata begitu, tapi memang betul. Belum surut yang lama, dah keluar yang baru terutama masa datang haid. Bukan itu saja malah kulit juga kusam, gelap dan paling jelas jeragat makin tebal. Bermacam produk dah cuba dan pergi klinik pakar kulit pun ada, tapi kurang berhasil juga. Bila diberi peluang mencuba Gluta-Cell 4 in 1, saya sangat teruja,. Lepas  menggunakannya,  yang pertama sekali saya perasan  pori-pori mula mengecil dan pengeluaran minyak berkurangan. Muka menjadi lembab and lembut bila dipegang. Suami pun perasan dengan perubahan kulit muka saya. Selain itu kulit semakin cerah berseri,sekata, tidak kusam dan yang paling saya suka  jeragat semakin pudar. Sekarang bila berbedak, sapuan tu lebih licin . Saya rasa bangga dengan perubahan kulit muka saya. Ianya nampak lebih bersih dan bermaya dari sebelum ni. Insyaallah saya  akan terus minum Gluta-Cell 4 in 1  ini  sebab menjimatkan. Tidak perlu ambil produk lain  kerana ianya  telah dapat membantu menyelesaikan masalah kulit muka saya.

  1. Rosman (52 Tahun) – Penang 013-4025178 mendapati rekahan tumit kaki semakin baik dan menunjukkan tanda pemulihan setelah mengalami rekahan yang teruk  sehinggakan berjalan atas karpet terasa sakit. Tapak tangan juga menjadi lembut dan tidak lagi kematu
     
     3.  Amirul (24 Tahun) – Johor 019-4520136 kesan daripada mengambil produk ini lebih kurang 10 
          hari, saya dapati jerawat saya mulai kering dan hilang. Sekarang saya masih meneruskan meminumnya 
          kerana ianya adalah minuman kesihatan tambahan semulajadi yang tiada kesan sampingan untuk 
          mendapatkan kulit yang saya kehendakki..




Kami juga ada membuat promosi sempena pelancaran produk ini dengan menawarkan potongan harga bersama hadiah. Harga yang ditawarkan ialah beli 2 kotak hanya RM 180 termasuk pos laju dan percuma 7gm UV Cream bernilai RM 24.  

Jadi apa tunggu lagi dapatkan segera  Gluta -Cell dari wakil-wakil jualan kami yang terdekat atau hubungi terus Hotline: 012-5712448/019-3848577/019-4541102. 
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment