GLUTA- CELL 4 DALAM 1

Rumusan L-glutathione, Apple Stem Cell,

Collagen & Vitamin C

-------------------------------

SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

Glitter Words

Friday 18 November 2011

TESTIMONI BARU---- GLUTA CELL


TESTIMONI 6 Masalah kulit kering, jerawat dan alahan (Azira : 013-7754116)     


                                     
SEBELUM

Hari pertama hingga hari ke-5:
Hari pertama mencuba Gluta Cell kebetulan ada jerawat di dahi, tanpa di duga pada keesokkan hari jerawat tersebut kecut / mengecil.  Jerawat di dahi sedikit demi sedikit hilang setelah minum Gluta Cell selama 2 hari dan kulit mula terasa lembut. Untuk kepastian saya meminta adik saya menyentuh kulit saya dan terbukti saya tidak syok sendiri. Walaupun saya mempunyai masalah kulit kering , kini parut jerawat semakin pudar dan kulit semakin lembut dan lembap.Kawan-kawan mulai sedar dengan perubahan saya.    

Hari ke-6 hingga ke-9
Selain masalah kulit kering, saya mempunyai alahan Sotong. Tetapi setelah 6 hari mencuba Gluta Cell, kesan alahan semakin berkurangan malahan kulit wajah dan badan semakin cerah dan halus. Kini saya tidak perlu memakai sebarang make up sebelum keluar cuma sekadar Sun block, ini kerana kulit muka saya mula terasa semakin “glow” dan saya semakin yakin menjalani rutin harian.
Gluta Cell bukan sahaja berkesan untuk kecerahan kulit malahan kesihatan dalaman. 

                                   
SELEPAS

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment